Apie DPF plovimo sistemą
Mūsų naudojama sistema FFSolution:
- išvalo visų tipų kietųjų dalelių filtrus DPF, FAP, GPF ir katalizatorius: lengvųjų automobilių, autobusų, sunkvežimių (SCR), žemės ūkio technikos ir kt. technika su DPF filtrais
- viena mašina atlieka visą valymo ciklą (testavimas, plovimas ir džiovinimas)
- taupo laiką, vieną DPF/FAP/GPF filtrą išvalo per 30-90 minučių
- atstato pradinį DPF/FAP/GPF efektyvumą 98%+
- atlieka priešslėgio ir pralaidumo testus prieš ir po valymo proceso: tai leidžia greitai nustatyti filtro užterštumo lygį bei patikrinti valymo kokybę po plovimo
- turi integruotą spausdintuvą, todėl išplautas filtras, kartu su ataskaita apie sėkmingą plovimo rezultatą, atiduodamas klientui
- yra labai paprasta naudoti ir visiškai automatizuota
- taupo pinigus ir laiką
- sumažina poveikį aplinkai: dirba uždarojo ciklo sistemoje, kuri neskleidžia dulkių ir kvapų į aplinką.
FFSolution sistemos ir kitų DPF valymo metodų palyginimas:
-
Procedūros aprašymas
-
DPF filtras įkeliamas į plovimo mašina, prijungiama plovimo žarna. Spaudžiam START ir "FFSolution" mašina patikrinus užterštumą automatiškai atlieka filtro plovimą bei išdžiovina jį karštu oru.
-
DPF fitras perpjaunams ir dedamas į orkaitę kur palaipsniui kaitinams iki 1100-1300°C išdeginant anglies likučius. Vėliau aušinamas ir suvirinamas iš naujo.
-
DPF Panardinamas į ultragarsinę vonelę pilna vandens. Ultragarsas formuoja mikroburbuliukus, kurių temperatūra yra labai aukšta, o slėgis siekia 500atm. Dėl burbuliukų sproginėjimo, kietosios dalelės atsiskiria nuo visų filtro sienelų
-
Cheminiai priedai kartu su degalais pilami į transporto priemonės baką, kad degimo produktai ištirptų variklio viduje ir pašalintumėte juos per išmetimo vamzdį.
-
Laikas
-
30-120 min.
Lengvojo automobilio DPF/FAP 30-90 minučių
Sunkvežimio DPF/SCR iki 120 minučių
-
8-12 val.
Kaitinimas orkaitėje nuo 8 iki 48 h.
Pneumatinis valymas 90minučių;
-
12-24 val.
ultragarsinis valymas + džiovinimas+ pneumatinis valymas
-
-
Kaštai
-
Įrengimai: 1
"FFH2" valymo mašina yra universali mašina, kuri atlieka visus valymo etapus (testavimas+plovimas+džiovinimas) be pjovimo, kaitinimo orkaitėje ir suvirinimo.
-
Įrengimai: 4
-Slėgio testeris
-Orkaitė
-Kompresorius
-Siurbimo įrenginys
-
Įrengimai: 3
-Ultragarsinė vonelė
-Orkaitė
-Kompresorius
-
Cheminiai priedai.
Priklausomai nuo gamintojo ir tiekėjo, kaina varijuoja nuo 20 iki 200 Eur.
-
Privalumai/ Trūkumai
-
-
Pilnas PM10 likučių pašalinimas
-
Alyvos likučių pašalinimas
-
Cerio likučių pašalinimas
-
Efektyvus visų tipų kietųjų dalelių filtrų ir katalizatorių (automobilių ir sunkiasvorių transporto priemonių, taip pat SCR) visų dydžių valymas.
-
Filtro sauga
-
DPF tauriųjų metalų išsaugojimas
-
Dėka efektyvios filtravimo sistemos nereikia keisti vandens, tik jį papildyti, jam išgaravus.
-
Lengva, greita ir pigu
-
-
Daugumos PM10 likučių pašalinima
-
Reikalindas pjovimas ir suvirinimas. Rizika - galima pakenti filtro vientisumui.
-
Dėl aukštos temperatūros gali išsilydyti filtro detalės
-
Šiluminio šoko pavojus, galintis pažeisti tauriuosius metalus
-
-
Gilus filtro celių išvalymas
-
Prastas efektyvumas su labai nešvariais filtrais (alyva) ir didelių gabaritų filtrais
-
Filtro pažeidimo rizika dėl ultragarsinių vibracijų ir burbulų sproginėjimo
-
Didelis vandens sunaudojimas (reikia jį dažnai keisti, kad pašalinti PM10 dalelių likučius, nusėdančius ant dugno).
-
-
Lengvas ir pigus
-
Neveiksminga: likučiai iš tikrųjų nėra pašalinami, o jų tik papildomai atsiranda dėl pačios priemonės sudėtyje esančiu priedų, kurie vėliau vėl blokuoja kietųjų dalelių filtrą.